Communicatietraining bij De Paaf communicatie trainingen

Een communicatietraining bestaat uit twee sessies met maximaal 10 personen. Voorafgaand aan de training zal er een bezoek aan het kantoor plaatsvinden. Zo krijg ik een goed beeld van hoe er gewerkt wordt en wat de bedrijfscultuur is. Het overzicht hiervan zal worden besproken tijdens de eerste trainingssessie. 

Klantgericht communiceren

De training 'klantgericht communiceren' is voor medewerkers die hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren. Ze leren de juiste gespreksvaardigheden en een professionele houding aan te nemen. Na de training halen ze meer uit de communicatie met klanten en collega's.

Het doel van de training is om kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie te verbeteren. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid, een effectievere samenwerking en het benutten van commerciële kansen.

  • tweedaagse training verdeeld over drie weken

  • 6 tot 10 deelnemers

  • € 1525,20 incl. BTW

Nu inschrijven

Basistraining effectief communiceren

Het doel van de training 'effectief communiceren' is om effectief en slagvaardig te communiceren met collega's, leidinggevenden en klanten. Door de juiste vraagstelling en het signaleren van non-verbaal gedrag leert de medewerker zich te verplaatsen in de belevingswereld van een ander. Ook wordt er gewerkt aan het zelfvertrouwen en het duidelijk uitdrukken van zichzelf.

  • tweedaagse training verdeeld over drie weken

  • 6 tot 10 deelnemers

  • € 1525,20 incl. BTW

Nu inschrijven

Telefoontraining klantgerichte telefoniste/receptioniste

Het doel van de telefoontraining is om klantgericht en klantvriendelijk te zijn aan de telefoon en de balie. We trainen vaardigheden zoals persoonlijke presentatie, de kunst van het luisteren en vraag- en interviewtechnieken. Ook is er aandacht voor het stemgebruik en het omgaan met emoties.

Na de training straalt de medewerker professionaliteit en sympathie uit naar bellers en bezoekers. De medewerker werkt beter en klantgerichter op lastige momenten door een verbetering van luister-, vraag- en doorvraagtechnieken.

  • Eéndaagse training

  • 6 tot 10 deelnemers

  • € 762,60 incl. BTW

Nu inschrijven

Reflecteren: spiegel jezelf en het team

Bij de training 'reflecteren' wordt de deelnemers een spiegel voorgehouden waardoor ze de tijd nemen om te kijken naar het verleden en heden. Er wordt specifiek ingegaan op de situatie van de deelnemer, waardoor iedere sessie weer anders is. De deelnemers zullen stil staan bij hun gewoontes en gebruiken om vervolgens weer effectief in beweging te komen.

Mijn visie: "Het verschil zit in de mens."

  • Anderhalfdaagse training

  • max. 12 deelnemers

  • € 1134,90 incl. BTW

  • Incompany

Nu inschrijven

Training op maat

Het is ook mogelijk om een training op maat aan te vragen. Er zal dan een gesprek worden ingepland om de wensen te bespreken. Afhankelijk van de intensiteit en de duur van de training wordt er een prijs opgesteld. 

Nu inschrijven